روش انتخاب نمایندگی پنل پیامک قسمت 1

راهنمای انتخاب نمایندگی پنل اس ام اس قسمت یک


پنل ارسال sms

تمام روزه کسب و کارها و روش های نو ی برای کسب درآمد از طریق اینترنت معرفی می شوند. اکثرا این راهکارها سرمایه زیاد یا تخصص نیاز ندارند. یکی از بهترین مورد های کسب درآمد نمایندگی ارائه خدمات پیغام کوتاه است. نمایندگی سامانه پیامک و سرویس های ریسلری ویژگی ها ی بسیاری دارند از عبارت :

۱ – ریسلر یا نماینده نیاز به دانش فنی خاصی ندارد.
۲ – سرمایه اولیه مورجهان ز اندک است.
۳ – درآمد بسیار مناسبی دارند.
سرویس دهنده های مختلف، نمایندگی سامانه اس ام اس را با شرایط مفرق ی بـه علاقمندان عرضه می کنند. در ادامه نکات با اهمیت در روش مقایسه وانتخاب مناسب ترین سرویس نمایندگی سامانه اس ام اس آماده است تا علاقمندان بـه کار در این زمینه بتوانند بهترین انتخاب را در راه اندازی کسب و کار نو خود داشته باشند.

نکات با اهمیت در ارزیابی سرویس نمایندگی سامانه پیغام کوتاه :

۱ – میزان استقلال نماینده و کیفیت ریبرندینگ:
میزان اختیارات نماینده در تعریف قیمت ها و رویه های فآموزش و پشتیبانی بسیار با اهمیت است. نماینده به هر میزان اختیارات بیشتری داشته باشد می تواند راهکارهای فراهنمای کامل تر و ساختار انعطاف پذیرتری تعریف نماید به همین دلیل لازم است مسائل زیر تحلیل شود و معین شود نماینده تا چه میزان مستقل از سرویس دهنده اصلی است.

امکان اتصال دامنه یا زیردامنه (subsubstr main) دلخواه به سامانه نماینده وجود داشته باشد.
نماینده در پنل مدیریتی بتواند لوگوهای سامانه مثل لوگو صفحه ورودی (login) و لوگو صفحات داخلی را تنظیم و تعویض نماید.
کپی رایت سرویس دهنده اصلی در سامانه نباشد و نماینده بتواند برای اعتمادسازی بیشتر نزد کاربران، کپی رایت را بـه نام خود درج نماید.
تعیین تعرفه های ارائه خدمات در اختیار نماینده باشد و سرویس دهنده در تعیین قیمت خدماتی که نماینده ارائه می نماید دخالتی نداشته باشد.
دسترسی کاربران هر نماینده بـه سامانه، فقط از طریق دامنه یا زیردامنه همان نماینده باشد. بـه جمله دیگر کاربر نتواند از آدرس نماینده دیگری وارد سامانه شود.


۴ – تعرفه ارسال و دریافت پیامک برای نمایندگان:
شفافیت بازه های خرید اعتبار ارسال اس ام اس و تعرفه های متناسب با میزان خرید نماینده ارزش بسزایی دارد چرا که بـه صورت مستقیم روی توان رقابتی و میزان سود نماینده تاثیر می گذارد. پس ارزیابی دقیق دو نکته ضروری است:

تعرفه هایی که برای ارسال با پیش شماره های مختلف در اختیار نماینده گذاشته می شود چقدر است. بـه عنوان مثال تعرفه ارسال با پیش شماره های ۱۰۰۰، ۵۴۰۰۰ یا ۵۷۰۰۰ دلیل محدودیت های کیفی و کمی آن ها تعرفه ارسال در پیش شماره های ۲۰۰۰ و ۳۰۰۰ است مفرق است. پس باید نقد شود تعرفه اعلام شده از طرف سرویس دهنده برای ارسال چه پیش شماره ای است.

برخی سرویس دهندگان برای ارسال پیامک بـه اپراتورهای مختلف تعرفه های مفرق ی در نظر می گیرند ولی زمان تبلیغات فقط پایین ترین تعرفه را ذکر می کنند. به عنوان مثال تعرفه ارسال پیامک را ۸۴ ریال اعلام می کنند اما در زمان ارسال معین می شود تعرفه ارسال ۸۴ ریالی از یک پیش شماره ویِژه است و تنها مشترکین همراه اول محدود می شود و اگر کاربر بخواهد بـه مشترکین دیگر اپراتورها ارسال داشته باشد، هزینه ارسال ضریب ۱٫۵ مساوی یعنی حدود ۱۲۶ ریال محاسبه می شود. تذکر بـه اینکه مشترکین ایرانسل وبقیه اپراتورها حدود ۳۵% مشترکین تلفن همراه کشور را تشکیل می دهند وجود ضریب و اختلاف تعرفه ارسال بـه اپراتورهای مختلف، برای کاربران نهایی غیرقابل قبول است.

۵ – نحوه واگذاری شماره ها:
شیوه فشیوه شماره بـه نماینده تأثیر مستقیمی در میزان فراهنمای وی خواهد داشت و لازم است روال واگذاری شماره ها به نمایندگان از حیث مسائل زیر معین باشد:

اس ام اس,پنل اس ام اس,پنل ارسال پیامک,پنال پیامک ارزان,پنل اس ام اس ارزان,پنل ارسال اس ام اس,انتخاب پنل اس ام اس,راهنمای انتخاب پنل اس ام اس,

/ 2 نظر / 24 بازدید
اردك

سلام عزيزم . وب قشنگي داري .اميدوارم موفق باشي. [چشمک] بيا به چت روم ما هم يه سر بزن ببينمت خوشحال ميشم . صاراد چت saradchat.ir[گل]